Teori Trailer:

Teoriundervisningen skal mindst omfatte: - 4 teorilektioner i teorilokalet

Det skal være sjovt at tage / have kørekort, men man skal også vide at der er forbundet et ansvar ved at have et sådan, nemlig den måde vi udviser hensynsfuldhed og ansvarsbevidsthed overfor andre trafikanter.

Køretimer Trailer:

Øvelseskørsel skal mindst omfatte:

6 kørelektioner med vogntog på landevej

6 køretimer på vej, formålet med denne kørsel er at give dig færdighed i sikkert og hensynsfuldt at tilpasse kørslen til de skiftende færdselsforhold og gældende færdselsregler på forskellige typer veje.

Køreskolen ligger vægt på :

I forbindelse med opbremsning og svingning med evt. hestetrailer, hvilken indvirken det har på det enkelte dyr, og hvordan den reagerer på netop disse hændelser.

Ligeledes ligges der vægt på korrekt brug af speeder, gear og bremse, for på den måde at spare på brændstoffet og dermed naturen og ens egen økonomi.

​Kontakt Jack Aagaard

Ønsker du yderligere oplysninger kurserne, eller har du andre spørgsmål til os, er du velkommen til at kontakte os. Du kan hurtigt og nemt udfylde vores kontaktformular til højre, hvori du beskriver, hvad du ønsker at vide mere om.

Ellers ​ring på telefon 40 42 28 16

For flere kontaktinformationer klik her

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Adresseoplysninger